098. Twenty!

Tak, zgadza się w ostatni piątek oficjalnie stuknęła mi 20! Nie żebym się czuła na tyle.. W każdym razie jak to moja siostra mówi, zmienił mi się kod kreskowy, nie ważne, że jej zmienił się już 5 lat temu, ale to mnie nazywa starą.. ?! Z pewnych powodów swoje urodziny świętowałam już 5 lipca ze znajomymi, więc jakoś piątek przeleciał mi spokojnie :)

Co u mnie? Poza tym, że się starzeję? Czekam na drugi nabór na politechnikę, no cóż, szkoda tylko, że wyniki będą tak późno.. Poza tym czytam, oglądam filmy, seriale, nic interesującego się nie dzieje :)

W każdym razie chciałam o czymś jeszcze, otóż jak widzicie zbliża się 100 post, pomyślałam żeby zrobić coś specjalnego ale za bardzo nie mam pomysłu.. Może Wy macie jakiś pomysł co Byście chcieli zobaczyć/poczytać?  Czekam na pomysły! xxx

This entry was posted on czwartek, 24 lipca 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

41 Responses to “098. Twenty!”

  1. najlepszego! :)

    ps. a u mnie? klasycznie i modnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, wszystkiego naj i prowadzisz cudownego bloga! ja znów wróciłam do blogowania może pomożesz? zaobserwujesz i może lajkniesz na facebooku? oczywiście wszystkie obserwacje oddaje! zapraszam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 20 lat, to już brzmi tak poważnie! :D Życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, miłości, szczęścia i oczywiście dostania się na politechnikę! STO LAT :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o setny post, to może napisałabyś coś o sobie, czego czytelnicy nie wiedzą? Albo żeby zadali jakieś pytania, na które później byś odpowiedziała? :)

      Usuń
  4. O 20, gratuluję! :D Wszystkiego najlepszego w takim razie ;) Mi w tym roku stuknęła 19 i jak to moja mama stwierdziła- ostatni rok będziesz nastolatką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, to najlepszego. 2 przodu - to brzmi dumnie ;P teraz już tylko czekać, aż czas bezczelnie przyspieszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :* 20 to jeszcze nie taka starość, co ta siostra gada :D
    dziś po długiej podróży nie mam zupełnie głowy do myślenia, dlatego nie wiem sama, co mogłabyś zamieścić w setnej notce :( ale jak coś wymyślę, to zaraz napiszę :D
    ja na telefonie mam raptem dwie piosenki Nirvany... xd muzyki słucham najczęściej przez spotify, a na komórce mam tylko swoje ulubione perełki. głównie dlatego, że mój telefon ma mało pamięci... no ale da się z tym żyć, więc na razie nie inwestuję w żadne karty pamięci :

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w sumie też niewiele mam ich piosenek, wymieniłam ten zespół tylko od tak, dla kontrastu bardziej :D najczęściej właśnie słucham tych zespołów, które Ci wymieniłam, pisząc o tych wyśnionych koncertach. zapomniałam tylko o Last Shadow Puppets :D
    faaakt, aplikacje tak zżerają pamięć na tel, że masakra... i nie wiem czemu, ale ciągle mi wyskakuje "brak pamięci", mimo iż usunęłam już naprawdę dużo danych. nie wiem, co jest nie tak :( niby technologia idzie do przodu, ale jest coraz bardziej lipna...

    OdpowiedzUsuń
  9. to polecam Ci 'Separate and ever deadly', 'Standing next to me' oraz 'The age of understatement'. mają taki swój klimat, bardzo przypadli mi do gustu :P
    no właśnie... z tych telefonów robią się małe komputery. w zasadzie już stają się małymi komputerami.

    OdpowiedzUsuń
  10. to wszystko przez te dziury ozonowe, na bank! nawet filtry nic ni dają. xd
    o matko, dla mnie win8 na kom to czarna magia. dlatego właśnie na samym wstępie odrzuciłam nokię, kiedy wybierałam telefon. android jest bardziej przejrzysty :P tyle że często się zacina i w sumie zastanawiam się, czy nie kupić sobie Iphone, nawet jakiegoś starszego modelu, bo iOS jest podobno stabilniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  11. to chyba podobnie jak z komputerami. też każdy robi wielkie oczy, widząc win8 na komputerze albo w ogóle o tym słysząc, ale tak naprawdę nie jest źle i idzie się szybko przyzwyczaić. w sumie jest nawet przejrzysty i łatwo się go obsługuje :D
    smartfony chyba w ogóle mają to do siebie, że szybko się przegrzewają... mój też ma z tym problem. (w ogóle mój jest jak jeden wielki problem, bo ciągle się zacina, ale to pomińmy.)
    też właśnie się zastanawiam nad tymi Iphone'ami... :P wydaje mi się, że są dobre, ale cena jest za markę, a nie za telefon. dużo osób, które ma Iphone'a, mówi, że to nic specjalnego. że zdjęcia robi ładne tylko z bliska, a mój kolega nawet żałuje, że go kupił.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tyle samo pixeli, ale zdjęcia robi słabe. :( o, to w sumie trochę lipa, że nie ma lampy błyskowej.. chociaż z drugiej strony ja nawet nie używam swojej xd ale mimo wszystko to przydatny gadżet, bo nawet są takie aplikacje na telefon, które używają lampy jako latarki.
    hmm, w sumie powiem Ci, że gdybyś chciała kupować, to w Anglii bardziej się ponoć opłaca, bo to wychodzi dwa razy taniej. szkoda, że nie ma ich w takich normalnych ofertach przy przedłużaniu umowy, bo jednak wydawać tyle kasy na telefon to lipa...

    OdpowiedzUsuń
  13. to racja. lipa, że nie pomyśleli o tym -.-
    właśnie... tym bardziej, że teraz ciągle wychodzą jakieś nowe modele i ludzie chcą więcej. a człowiek zbankrutowałby, gdyby przyszło mu kupować ciągle nowe Iphone'y... no, chyba że zarabia po kilka tys. i dla niego wydanie takiej kaski to pikuś, ale mówię teraz o przeciętnym Kowalskim :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no właśnie. :) swoją drogą, Samsung chyba goni powoli Iphone'a... tyle że także cenami :(

    OdpowiedzUsuń
  15. i jak, które lepsze? :) ja same sony ericssony, ale po jednym wiecznie zacinającym się zrezygnowałam i teraz mam jeszcze gorszy lg. makabra :/

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi w tym miesiącu stuknęło osiemnaście. :) Ja też spędzam czas w ten sam sposób, mimo iż miałam bardziej ambitne plany to lenistwo wzięło górę i oglądam filmy i seriale. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwójka z przodu, zmiana kodu :D
    Więc wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  18. dokładnie, żalezy od tego, czego kto szuka w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 20 to wcale nie tak dużo :) Ponoć dopiero wtedy zaczyna się prawdziwe życie ;) Jak nie ma co robić to na nudę zawsze najlepszym rozwiązaniem są filmy i seriale ;) Ewentualnie książki :P
    Co od setnego postu, to może jakieś rozdanie? Pomyśl o tym :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a to przejeżdżałaś przez Poznań czy ten test był w Poznaniu?
    ale powiem Ci, że w moim rankingu lubienia także spadł... wyobraź sobie, że mnie okradli. -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. o ja, to współczuję... najgorzej jest jechać w taką długą podróż z kimś, kogo się nie lubi.
    niestety, to prawda... ukradziono mi portfel, nawet nie wiem kiedy. kasę to niech sobie ten ktoś już weźmie, ale mógłby oddać dokumenty... zgłosiłam to na policję, zablokowałam dowód i zobaczymy, jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno mnie nie było, ale ze swojej strony chcę Ci złożyć spóźnione (?) życzenia. Żebyś była szczęśliwa i zawsze pamiętała o uśmiechu :)
    100 post? Może taka Twoja historia w skrócie?

    OdpowiedzUsuń
  23. noo, dokładnie... tym bardziej, że kradzież samej kasy to wykroczenie, ale dokumentów tj. dowód, prawko czy paszport to już przestępstwo. ale nadal mam nadzieję, że złodziej okaże się w miarę porządnym gościem (jak na złodzieja przynajmniej) i chociaż te dokumenty odda...

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwadzieścia lat to wspaniały wiek. Teraz możesz cieszyć się życiem! I tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. heej, a u Ciebie co tak cicho, hm? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. to prawda, nie wszyscy są wszystkimi. ale niestety większość osób w moim otoczeniu to ludzie, którzy boją się zrobienia czegoś innego, niż wszyscy. to mi właśnie przeszkadza. :( ale no trudno, w te wakacje zrozumiałam, że nie warto oglądać się za innymi, można też działać samemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jako całość mogłyby być w sumie lepsze, ale te kilka dni zapamiętam do końca życia. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety, zaczęliśmy matematykę - wstęp. jakieś zajęcia z Unii, to ma być powtórka z tego, co było w liceum. tyle że to zakres rozszerzony i dla mnie to zupełna nowość... szkoda, że wcześniej nie podali jakichś zagadnień, bo myślałam, że oni to będą tłumaczyć też trochę, a tak lipa. :/
    Poznań sam w sobie mi się mega podoba. czuję się tutaj naprawdę dobrze, jakoś się odnajduję i w ogóle. mam nadzieję, że to się nie zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam nadzieję, że to tylko początek będzie taki tragiczny, naprawdę. bo inaczej lipaaaa... :(
    a kiedy masz wyniki dokładnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. to mów od razu, jak Ci poszło!

    OdpowiedzUsuń
  31. o ja, ale super, gratuluję! mów, jaki kierunek. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. aaaa noo taaak! logistyka jest super. :) a zamierzasz gdzieś pracować teraz?

    OdpowiedzUsuń
  33. to będę mocno trzymać kciuki. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszeeeeego! Wiesz, jestem trochę os Ciebie młodsza, ale dla mnie dwudziestka to nadal wczesna młodość :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie, nie, z pracą. :D były jakieś fajne oferty w urzędzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wooow, sto postów, dwadzieścia lat, tyle okazji do świętowania xx

    OdpowiedzUsuń
  37. echhh, a masz już coś na oku? :) w ogóle o jakiej pracy myślałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. to też racja... ja niestety jestem dośc impulsywna, więc czasami bardzo trudno dogadac mi się z rodzicami czy bratem. :/
    to trzymam kciuki.teraz w sumie jest mega dużo ofert pracy w sklepach. :P

    OdpowiedzUsuń