096. Finally Over!

Od piątku możemy powiedzieć oficjalnie " WAKACJE"!!! Technik napisany - nigdy więcej nie napisze "konserwowa mieszanka marchwi z groszkiem", podczas egzaminu przeczytałam to i napisałam z 500 razy.. Kto wymyśla egzaminy?! Najważniejsze pytanie podczas egzaminu? Ile gram ma kilogram? 1000. Punkt dla mnie! Klaudia vs. Egzamin 1:0. Oby się nie okazało we wrześniu, że grał nie fair i przegram rozgrywkę...

Cieszę się z jednego, że w piątek przyjechałam autem po wyniki. Lewie weszłam do szkoły złapała mnie Pani Dyrektor ( choć próbowałam uciec... ), że ma coś dla mnie ( + miałam wypełnić wniosek o stypendium Ministra czy jakoś tak, ale o tym wiedziałam ). No to idę za nią grzecznie do Kancelarii, jej sekretarka daje mi wyniki ( Wiecie jak to jest dziwnie gdy przychodzisz do gabinetu dyrektorki i sekretarka wie już jak masz na imię i z której klasy?! Tylko na mnie popatrzała i już szukała moich wyników... I tak, nie martwcie się zdałam maturę! Mogło być lepiej ale co mi tam, pochwalę się ;)

  • Polski pisemny 70% ( Tak, pisałam o Weselu xd )
  • Polski ustny 75%
  • Matematyka 68%
  • Angielski pisemny 94%
  • Angielski ustny 93% ( I niech mi jeszcze raz ta baba powie, że nie zdam ustnego! )
  • Geografia 74% ( Kupiłam repetytorium i go nie otworzyłam, głupi ma szczęście xd )

Jedynie na ustnym polskim mój brat miał więcej %, i co? Technikum jest gorsze od liceum? Ha Ha Ha!

Wracając do sedna, dostałam nagrody z mojej olimpiady logistycznej ( tak, tej z początku kwietnia.. ) Poza kubkiem, smyczami, długopisami i innymi drobiazgami od sponsorów dostałam słuchawki firmy Hama i Samsung M3 Portable 1TB ( A chciałam kupić pendrive! )




Okazało się także, że uzyskałam tytuł Rybnickiego Prymusa, o czym szkoła nie raczyła mnie poinformować, a także o spotkaniu z Prezydentem miasta, ale okaay...

Taki kawałek żelastwa i dyplom, oczywiście w pudełeczku podpisane ;)

W ramach oblewania wyników w piątkowy wieczór poszliśmy "klasowo" w miasto.
W skrócie: zjadły mnie komary, nóg dalej nie czuję i wróciłam do domu ok. 3:30 ( pojechałam przed 20, trochę nam zeszło xd )




This entry was posted on niedziela, 29 czerwca 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “096. Finally Over!”

  1. Rany, gratuluję! Świetne wyniki.
    Taaak, mamy wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Technikum vs liceum... głupie stereotypy xd przecież to szkoła i to szkoła... Nawet zawodówka to szkoła ;) Gratuluję dobrych wyników i oby jednak okazało się, że to ty wygrałaś rozgrywkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. też zdawałam w tym roku maturę. ;) gratuluje wyników, poszło Ci całkiem dobrze. ;)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na twoim miejscu też bym się zdziwiła, gdyby sekretarka wiedziała ja mam na imię. Ale kiedyś przeżyłam podobny szok, bo nauczycielka od historii do mnie na komórke zadzwoniła i ciągle sie zastanawiałam skąd miała do mnie numer. Wyniki z matury masz bardzo dobre. Nagrody z olimpiady też sa świetne.

    OdpowiedzUsuń