095. Tomorrow!

Dzisiaj zaczęły się ostatnie egzaminy. Technik logistyk, tak mam nadzieję, że za kilka miesięcy odbiorę dokument potwierdzający, że nie zmarnowałam 4 lat nauki... Dzisiaj teoria, z której byłam zwolniona, więc trochę dziwnie siedzieć w domu gdy cała Twoja klasa męczy się nad dwu godzinnym testem. Sama co chwilę spoglądałam na zegarek, czy już skończyli? Ile jeszcze im zostało? Nie wiem czy się cieszyć czy wręcz przeciwnie, z tego co się dowiedziałam teoria była trudna. Mam nadzieję, że teorię zrobili trudną a praktyczny egzamin łatwy, mam dziwne przeczucie, że mogę nie zdać patrząc na moje przygotowanie...
W każdym razie zobaczymy jutro...



Głupi egzamin...

Mount Blanc w Gliwickim Forum <3

Mały gift od Mount Blanc ;)


This entry was posted on poniedziałek, 23 czerwca 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “095. Tomorrow!”

  1. Nie stresuj się :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwolnienie z teorii to weług mnie powód do cieszenia się. Przynajmniej tej częsci egzaminu nie musiałaś zdawać. Teraz powinnaś być juz po egzaminie, więc mam nadzieje,ze Ci dobrze poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy oficjalnie możesz mówić o wakacjach?

    OdpowiedzUsuń