093. Neeeeew!

Wspominałam kiedyś tam ( a przy najmniej tak mi się wydaje ), że dostałam na zakończenie roku bon na 80 zł do księgarni. W każdym razie wczoraj w końcu postanowiłam go wykorzystać - szybko wiem. Chciałam Wam pokazać czym się teraz będę zajmować w między czasie :)


Oto trzecia książka tego Pana na mojej półce. Inferno dołącza do Zaginionego Symbolu i Cyfrowej Twierdzy

"Wyobraź sobie, że twój porywacz znika bez śladu i nikt nie wie, gdzie cię więził..."
Nie znam Pani ani żadnej jej książki ale kupiła mnie tym zdaniem ;)

To już moja trzecia książka o przygodach Harrego Hole, wczoraj skończyłam drugą - Karaluchy. Mogę stwierdzić, że pierwsza część - Człowiek Nietoperz bardziej mi się podobała. Czerwone Gardło ciekawie się zapowiada ;)


This entry was posted on wtorek, 3 czerwca 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

10 Responses to “093. Neeeeew!”

  1. Inferno chętnie bym przeczytałą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym wszystko przeczytać. Ale tak jak Ty - księgarnia to mój drugi dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nich słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo nie czytałam tego Browna, chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałaś może Delirium - Laurena Oliviera?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałam kupić Delirium w księgarni, ale ta książka coraz rzadziej pojawia się w sprzedaży...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o Inferno - planowałam zakup, ale w koncu zrezygnowałam. Licze na recenzję po przeczytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki bon to swietna sprawa :) niestety nie znam tych ksiazek :) nie jestem na bierzaco z tym co jest w ksiegarniach tylko bibliotekach, a tam nowosci sa z opoznieniem :)

    OdpowiedzUsuń