092. Almost :)

Wreeeeszcie, jeszcze tylko jedna matura, GEOGRAFIA! Jutro! I już po wszystkim... W sobotę na 8:00 miałam angielski ustny. Tak, zdałam, 93%! Bez uczenia się, przez cały rok nie zrobiłam ani jednego zestawu maturalnego z angielskiego, byłam na jednych zajęciach dodatkowych i co? Zdałam! Po poznaniu wyniku jedyna na co miałam ochotę to wyśmiać moją nauczycielkę angielskiego, która ciągle powtarzała, że nie zdam!!! No dobra, już się uspokajam, roznosi mnie troszeczkę. Wczoraj miałam natomiast polskie ustny, w zasadzie tylko 5 osób z mojej klasy łącznie. Mieliśmy mieć na 12:30 więc byłyśmy z koleżanką która wchodzi pierwsza ( ja zawsze druga ) już przed 12 w szkole. Gdy o 12:20 ogłosili wyniki poprzedniej grupy myśleliśmy jeszcze 10 i zaczynamy, po czym nasz nauczyciel polskiego powiedział, że teraz mają przerwę obiadową więc poczekamy, no okay, 20 minut, więcej nie... Niestety nasza szanowna komisja kazała Nam czekać GODZINĘ!!! Podczas egzaminu babki, szczególnie jedna z naszej szkoły wpatrywała się w ciebie wzrokiem mówiącym "Ud*pię Cię dzisiaj", ziewała cały czas i co chwilę zerkała na swój zegarek, nerwicy idzie dostać, a do tego i tak się jest zestresowanym plus godzinnym spóźnieniem, po czym tak przemaglowała mnie i innych z pracy i książek ( innych z samych lektur mnie także z innych, musiałam wpaśc akurat na te które zna?! ), nie pytania standardowe jak np. winkelriedyzm w Kordiana tylko pytania z kosmosu, w ogóle nie związane z Twoją pracą...Ale mimo najgorszej komisji świata, zdaliśmy, 75%. Zważając, że to polski jestem z siebie dumna xx


This entry was posted on wtorek, 13 maja 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

16 Responses to “092. Almost :)”

  1. no to moje gratulacje, całkiem ładnie Ci poszło! Geografię też na pewno zaliczysz i już będziesz mogła odetchnąć :) Powodzenia :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rozwal to!! i zaraz najdłuższe wakacje życia...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja angielski zdałam na 100% :) A polski mam w czwartek, gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A na jakim profilu jesteś w technikum? I czym sobie zasłużyłaś, że jesteś zwolniona z teorii? :)
    My mamy egzaminy ustne dopiero po południu i ciągną się nawet do godziny 19 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to miałaś szczęście! Gratulacje, mnie niestety czeka i teoria i praktyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na profilu technik technologii chemicznej, i w tamtym roku egzamin w całości zdało tylko 50% osob... w tym roku kiedy miałam probne to zdawało 3 może 4 osoby... ale to przez lekceważące sprawdzanie naszych sorek, o wszystko się czepiały... masakra, nic im nie pasowało, dobrze, że oddawały do przeglądu sprawdzone egzaminy, bo tak przynajmniej każdy z nas mogł znaleźć pare, a nawet do kilkunastu dodatkowych punktów... albo mam klasę głąbów i żadne z nas nie zda, albo sorki specjalnie to robiły, żeby potem się okazało, że wszyscy zdali... nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że zdam, bo jak nie to się załamie, chciałabym już zapomnieć o nauce, a jesli mi się nie uda tego zaliczyc to będę musiała wszystko powtarzać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) ja maturę mam już dawno za sobą :) nie było tak źle, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w szukaniu pracy ;)
    U nas w szkole rozdawali bony na zakupy w Empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapewne tak ;)
    Ja osobiscie planuje kupic ksiazki na stanowisku przed "kerfurem", bo widzialam nawet ciekawe i w niskiej cenie, do tej pory wszystkie trzy ktore mam nabylam w Kauflandzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misio ma swoje miejsce na pudelku z zabawkami mojej siostrzenicy i bratanka w kącie pokoju :D

    OdpowiedzUsuń