090. It's Gonna Be 2 Years!

Dzisiaj uświadomiłam sobie, że jutro mijają 2 lata od pierwszego postu. Patrząc po numerach to jest to dopiero mój 90 post, wiem kiepska jestem w tym... Ale pierwszy raz w życiu wracam i coś piszę, na początku zawsze zaczynałam ale szybko się nudziło i zostawiałam. Można to zaliczyć jako mały sukces! Piąteczka!

W ostatni piątek oficjalnie skończyłam szkołę. Świadectwo odebrane, dyplomy, nagrody i w drogę. Uczciliśmy zakończenie naszej edukacji w godnym stylu! ( Miało być inaczej ale odwołali nam imprezę! ) W pierwszej, drugiej a nawet trzeciej klasie nie spodziewałam się, że będę się bawić z taką ekipą, z tymi osobami! Jedyne czego będzie brakować? Widywania się z Nimi pięć razy w tygodniu...

W każdym razie po długim boju z mrocznymi siłami zła i samym Szatanem napisałam prezentację maturalną ( Jestem beznadziejna z polskiego i pisania wypracowań... ), czy teraz jest ktoś chętny żeby się jej nauczyć? Nie wiem kto wymyślił maturę ustną z angielskiego w sobotę ( tak, przyszła sobotę ) na 8 rano?! A do tego zawsze wchodzę druga... 14 maja czeka mnie ostatnia matura - GEOGRAFIA. Do tej pory się zastanawiam czemu ją wzięłam...

This entry was posted on czwartek, 1 maja 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “090. It's Gonna Be 2 Years!”