088. What The Hell?!

Pierwsze co przyszło mi na myśl to... FU*K!!! Znowu miesiąc?! I nie żebym się leniła przez ten czas... 7 marca, a właściwie już 6. odwiedziłam Poznań. Why? Finał olimpiady, that's right, pojechałam tam razem z najbardziej nielubianą przeze mnie nauczycielką, rolnik sam w dolinie... Wiecie, że z Katowic do Poznania jest 6 godzin pociagiem?! Przekonałam się o tym na własnej kości ogonowej ( plus godzina do Katowic ), AUĆ... W każdym razie, zrezygnowałam z ponownego wyjazdu TAM, zwalając na to, że do piątku mamy oddać bibliografie ( po co to komu?! ).. Może w piątek zamieszczą oficjalne wyniki.. W końcu nie jest codziennością załapać się do pierwszej 20stki ogólnopolskiej olimpiady, co nie? ;)

Dostaliśmy jakiś czas temu zdjęcia i filmik ze studniówki... Dalej się zastanawiam jakim cudem ja tam co chwilę jestem?! Pomijając ten fakt od studniówki jakimś dziwnym trafem uchodzę za "alkoholika"... Why?!

Piszę z telefonu, więc nie będę się więcej rozpisywać ;)

This entry was posted on wtorek, 1 kwietnia 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “088. What The Hell?!”