089. I'm Only Human...

Rekolekcje czas zacząć, nie żebym je lubiła ale siedzieć w szkole ( kościele ) godzinę a siedzieć 9 to jednak wolę rekolekcje.. Ksiądz "zdatny", zabawny w każdym razie... Jutro przed rekolekcjami czeka mnie jeszcze jakiś wykład o nowoczesnych metodach zapładniania... Po co to komu?! Ja twierdziłam, że nie zamierzam mieć dzieci a przyjaciółka, że ona już ma dziecko więc po co to nam?! Ale nieee, szkoła używa szantażu! Bo nam oceny z religii poobniżają! Szkoła...

W każdym razie postanowiłam, że przez te 3 dni będę się uczyć na maturę, w końcu wypadałoby zacząć... Ale jak widać moje ambicje co to tego spadają z każdą następną minutą...

P.S. Nawiasem mówiąc to dostałam wyniki z Poznania... Właściwie nie ma się czym chwalić, dobrze, że nie pojechałam tam drugi raz...Zajęłam 17 miejsce na 51 w finale i ponad 7 tysięcy biorących udział w pierwszym etapie, szkoda, że nie trafiłyśmy z materiałem...

This entry was posted on środa, 9 kwietnia 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “089. I'm Only Human...”

  1. haha o niee, nigdy nie chodziłam ani na religię ani na rekolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rekolekcje mam dopiero przed sobą

    OdpowiedzUsuń
  3. No myślę, że masz rację ze stwierdzeniem, że nadszedł czas nauki do matury:) tylko nie stresuj się- to naprawdę nic strasznego - choć może się takie wydawać:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni raz byłam na rekolekcjach w podstawówce hah :)Totalnie nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  5. Rekolekcje rekolekcje i już po rekolekcjach :)

    OdpowiedzUsuń