086. Welcome February!

Jakoś mi to nie idzie, miałam pisać i wyszło jak zwykle.. Właściwie to nie było o czym... Ferie się skończyły, poniedziałek się zbliża! Potem środa do piątku próbne matury, choćby ktoś się na nie uczył? W każdym razie z takim podejściem zdałam próbną z geografii, 68% xd

Wiecie co? Za 2 tygodnie studniówka, pierwsza godzina do d... A potem będzie się działo!!! ( If U know what I mean xd )
Co nie zmienia faktu, że dalej nie odebrałam sukienki, a polonez niezbyt nam wychodzi, ale zrobi się próbę z partnerami to wyjdzie, w końcu ( I hope so... ) ;)

Swoją drogą przeczytałam wszystkie książki do prezentacji maturalnej... No dobra, Kordiana sie odpuściłam bo kiedyś przerabialiśmy xd Aczkolwiek, doszłam do wniosku, ze w szkole powinniśmy przerabiać Władcę Much ( Nie. Nie tego o którym większość myśli. ) W.Golding'a, serio. A Mistrz i Małgorzata jakby nie miało ponad 500 stron to też, Behemot był genialny xd Tak, zachwycam sie lekturami, fikacie? :P




This entry was posted on sobota, 1 lutego 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply