084. Is It work?!

W zasadzie piszę tego posta nie wiedząc nawet czy ten program go opublikuje... Who knows?! W każdym razie mam nadzieję się tego dowiedzieć. Wiecie jak długo się piszę notkę na Smartphone?! Przyjmuje ktoś wyzwanie? ^^

Swoją drogą chciałabym Wam coś powiedzieć czego dowiedziałam się w czwartek... A zatem, dostałam się do III etapu Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej co jest równoznaczne ze zwolnieniem z pisemnej części egzaminu zawodowego z 100% wynikiem ;) A przy okazji z ogromem nauki i "wycieczką " do Poznania w celu napisania testu... A nie muszę chyba wspominać, że mieszkam na Śląsku i trochę mam do Poznania. I tak jest AWSOME!!!!

P.S. Życz Wam Szczęśliwego Nowego Roku! Może trochę późno ale szczerze <3

This entry was posted on sobota, 4 stycznia 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “084. Is It work?!”

  1. notka na smartfonie to zło ;c kiedyś próbowałam tak komentować blogi, masakra
    ej, będzie wycieczka, Poznań jest super :D
    GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń