081. Almost Friday!

No wieeeem, nie musicie mi mówić, ale tak jakoś nie było okazji żeby coś nabazgrać. Ważne, że w końcu jestem, prawda? A przynajmniej pozwólcie mi się to wmawiać xd
Dzisiaj oddałam deklarację maturalną, to straszne, po prostu staro się czuję, czas zacząć się sypać.. xd
No nic, ale muszę coś powiedzieć. Dostałam 5 z francuskiego! Wytnie się fakt iż z dialogu, który musiałam przedstawiać z nauczycielką bo koleżanka zachorowała, cii... Ale ważny jest efekt końcowy :)

Lekcje polskiego pobudzają moją kreatywność, jednak w zupełnie innym kierunku niż ten pożądany przez nauczyciela, aczkolwiek lekcje religii działają tak samo. Ostatnio, podczas rozmowy na tejże lekcji przyjaciółka stwierdziła, że moim ojcem jest Szatan, skończyło się na tym, że nie chciała Go ze mną odwiedzić, no cóż, jej strata.. xd


This entry was posted on czwartek, 26 września 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “081. Almost Friday!”

  1. O matko, to aż strach odwiedzać Ciebie, jak Ty wytrzymujesz w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się tak źle czułam jak oddałam deklarację! ale potem jakoś poszło, będzie ok D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Francuski, to język, którego ja chyba ot tak bym nie ogarnęła... :) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym się uczyć francuskiego :)


    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow chciałabym nauczyć się francuskiego...

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym uczyć się francuskiego <3.

    OdpowiedzUsuń