078. LBA?

Przeglądając bloga Natt okazało się, że ja też tam jestem! Serio. Dobra, dobra, już tłumaczę, zostałam przez Nią nominowana do niejakiej nagrody LBA, w skrócie mówiącą WELL DONE! Nigdy nie brałam udziału w takim czymś, więc stwierdziłam, a co mi tam! Oczywiście zmieniam sobie zasady, brak czasu i te sprawy, czaicie? No, więc odpowiem tylko na pytania zadane przez Natt.

1. Co lubisz najbardziej w blogowaniu?
Ehm.. Człowieków, którzy marnują na mnie czas ;)

2. Gdybyś miał/a używać tylko jednego kosmetyku, jaki by to był?
Zważając na to, że nie maluję się za dużo, a w zasadzie niewiele, to wystarczył by krem BB ( aktualnie z Bielendy ) 

3. Czy masz/miałeś/aś zwierzaka?
Mam dwa emerytowane psiaki.. No i brata ;)

4. Najbardziej w szkole nie lubię/nie lubiłem/am...
Polski. Francuski. Polski. Francuski. Nie umiem się zdecydować...

5. Czy masz tatuaż lub planujesz? ;>
Marzy mi się pewny z tyłu karku.. Szkoda tylko, że tak boli i jest na stałe. Mogłabym się np. co miesiąc inny robić xd

6. Jak nazywa się Twój najlepszy przyjaciel?
Maluszek ;)

7. Z czym głównie kojarzą Ci się wakacje?
Z malowaniem płotu ;)

8. Czy jesteś uzależniona/y od używek? ;>
Powiedzmy sobie szczerze, tak, jestem grzeczna. Nie palę. Nie ćpam. Nie piję.
Nie dobra ostatnie cofam. Wyjdę na AA, ale po tym pytaniu przyszło mi smak na Mojito.. Haha 
9. W której porze roku masz urodziny?
Lato. Waaaaaakacje!

10. Jacyś Twoi znajomi mają bloga? ;>
Hm... Nic mi o tym nie wiadomo..
( Chyba, że photoblog się liczy, co?
)

11. Ulubione perfumy?
Oficjalnie nie mam.. A gdyby tak, to pewnie kosztowały by majątek ;)


This entry was posted on wtorek, 3 września 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “078. LBA?”

  1. Też zaliczasz brata do zwierząt? :) haha, nie jestem sama :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo z tyłu karku fajne miejsce na tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o tatuażu na karku! Francuski lubię i też mam urodziny w wakacje ;)

    Aby być chrzestną trzeba mieć skończone 14 lat i mieć zrobione bierzmowanie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak miło że mnie lubisz :))
    Wiesz, ja lubię marnować SWÓJ BARDZO, BARDZO CENNY CZAS na twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    http://ask.fm/LiliankaBlog




    OdpowiedzUsuń
  6. wakacje, malowanie płotu, brzmi super! :D
    haha, brat.
    też bym chciała taką opcję z tatuażami szczerze mówiąc! byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń