075. Little Change!

Trochę mi to zajęło ale w końcu do czegoś doszłam i NIE, nie obiecuję, że się tu nie zmieni jeszcze z 50 razy. Ostatnio naszło mnie żeby coś zmienić ale nie miałam żadnego pomysłu.. Szczerze? dotąd go nie mam xd Ale jakoś to będzie ^^  No dobra już mi się nic nie chce tu robić, pół dnia siedzę nad tym, więc napiszę coś konkretnego ( choćbym kiedyś to zrobiła ) wkrótce, obiecuję.

This entry was posted on niedziela, 11 sierpnia 2013 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

8 Responses to “075. Little Change!”

  1. Trochę wolno ładuję się ten nowy wygląd ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w bilarda po raz pierwszy zagrałam rok temu :D i zamiast trafiać w bile, to bile trafiają we mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bilard - hm zawsze byłam kiepska w te kulki..
    Nie zapomnę imprezki u mojej przyjaciółki owy stół z dziurami i bilami i czteroletniego mistrza billi - Czarka - czarownego, szczękę z parkietu długo zbierałam
    Pozdrawiam i samych zapchanych dziur życzę - oczywiście w stole bilardowym
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń