074. Family Trip..

Dzisiaj w końcu nie ma słońca, niebo zachmurzone, wiatr i niższa temperatura, oh yeah! 20 kilka stopni mi w zupełności wystarcza, nie potrzebuję upałów, funkcjonować normalnie nie idzie..
Wracając do sedna, w niedziele pojechałam z rodzinką nad zalew Nakło Chechło, mało kto zna, mało kot słyszał, ale mimo tego zawsze pełno ludzi.. Hah, mimo tego iż w wodzie było cudownie chłodno, to temperatura powyżej 30 stopni nie odpuściła moim ramionom i plecom, które do teraz pieczą. To nie jest śmieszne. Nope. 

W wakacje prawnie nigdy nie wiem jaki jest dzień tygodnia, a szczególnie data.. Wczoraj ogarnęłam w końcu, że już miesiąc wakacji prawie za nami, terrible...

Dobra, kompletnie brak mi dzisiaj weny twórczej więc nie będę siebie ani was już dzisiaj katować tym czymś..

This entry was posted on wtorek, 30 lipca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

14 Responses to “074. Family Trip..”

  1. w końcu nie ma słońca? U mnie też pogoda się popsuła ja chcę ładną pogodę !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze w wakacje nie wiem jaki jest dzień tygodnia, tylko nagle zaskakuje mnie weekend, szybko przychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy nie ogarnia dat w wakacje :D
    Zazdroszczę wypadu nad zalew!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można nienawidzić francuskiego!? :D
      Włochy też fajne, ale jednak Francja bardziej :)

      Usuń
  4. Mi też zupełnie by wystarczyło 20 stopni ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja akurat znam ten zalew i czasem nad nim bywam :)
    Też w wakacje nigdy nie wiem jaki jest dzień tygodnia i jaka data. Ostatnio upadł mi telefon i wyleciała z niego bateria, po czym po włączeniu była data 1 stycznia, a ja nie potrafiłam ustawić poprawnej, bo nie wiedziałam, który jest xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też w wakacje nie ogarniam, który jest dzień tygodnia XD

    OdpowiedzUsuń
  7. terrible, haha frencz! :D
    spoko, szklanka jest do połowy pełna xD
    smaruj się kefirem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piwo jest baaardzo ważne xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz prawie czterdzieści stopni w słońcu, więc lepiej nie wychodzić z domu w ogóle :D Lipiec się wlókł, ale sierpień to mega strasznie szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dzisiaj też przydałaby się taka temperatura ;)

    OdpowiedzUsuń