70. I did it again..

Pfuu, nawet nie wiem kiedy to przeleciało, miesiąc, masakra.. Hm, może się to wykropkuję, co? Posumowanie miesiąca się trzasnę xd


  • 31 Maj, czyt. KONIEC PRAKTYKI, nawet sobie nie wyobrażacie jak szybko minął ten miesiąc?! Chciałabym tam wrócić, brakuje mi Staruszka i Pani Ewy... Pomijając fakt, że Szef widział mnie tylko kilka razy ( i do tego nie zrobiłam mu jednej rzeczy, ale Ciii! ) otrzymałam ocenę celującą i zachowanie wzorowe! Oh yeah!
  • Czerwiec... Powrót do szkoły.. Że co?! Never! Mimo protestów, wróciłam tam. Ostatni tydzień był męczący, dziennie kartkówki, sprawdziany, ale już wszystko zdane.*
  • Poniedziałek i wtorek - WOLNE! Nie ma to jak egzaminy zawodowe!
  • 25 Czerwiec ( wiem, wybiegam do przodu ) - Spotkanie z Dyrektorką nt. matury i egzaminów zawodowych. WTF? Po co w 3 klasie?! O.o
  • 28 Czerwiec ( każdy uczący się to wie xd ) KONIEC! Plany po zakończeniu? Ogródki na rynku i.. Wiadomo z resztą xdd
  • Wyniki na zakończenie roku Opierdalingu? 4,48 That's right! Lepiej wychodzę na opierdalingu niż na uczeniu się.. xd
  • Plany na wakacje? Nie mam bladego pojęcia, zobaczymy co się przydarzy xd

This entry was posted on niedziela, 16 czerwca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “70. I did it again..”

  1. "koniec praktyki" zawsze brzmi dobrze :D
    dobry wynik na opierdalingu, ale stać Cię na lepszy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. noo serio wyruszam w podróż!

    OdpowiedzUsuń
  3. gruszki na wierzbie i śliwki na sośnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! ale też widzę, że plany w wakacje powstaną spontanicznie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja ciągle czekam na nowy post :>

    OdpowiedzUsuń