069. School Practice!

Buuu! Dzisiaj zaczęłam drugi tydzień praktyk! Jeszcze ponad ( praktycznie 3 ) tygodnie, nie wiem jak ja wrócę do szkoły, kończę o 16, wracam do domu i nie muszę się uczyć weird.. Ja się nie przyzwyczaję do nauki jak wrócę. Kropka.
Ogólnie jest dobrze, chociaż dzisiaj mi się nudziło trochę, ale po 15 dostałam do zrobienia raport kasowy i prawie godzinę go bazgrałam.. I nauczyłam się odczytywać ( teoretycznie ) faktury w 9 językach, mam dość niemieckiego...
W ciągu tygodnia praktyk miałam tam 2 grille, czaicie? Raz robił Szef a raz inna firma, czasem mam wrażenie, że im się nudzi.. A teraz prawie nikogo tam nie ma bo wszyscy wyjeżdżają albo pojadą..
Ale najbardziej irytującą rzeczą jest to, że moje krzesło przy biurku opada w dół! No ja go w górę a on mi siup w dół.. It's not funny.

This entry was posted on poniedziałek, 13 maja 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “069. School Practice!”

  1. ej, ja bym chciala odczytywac faktury w 9 jezykach!
    haha. to krzeslo akurat jest funny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, nieźle mi ta książka wchodziła z piwkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hoho 9 języków? ostro widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha u mnie o dziwo dużo osób było dzisiaj w szkole ;o

    OdpowiedzUsuń