064. Sooo Scared..

Eee... Jak zobaczyłam datę ostatniego wpisu to mój mózg zrobił pit stop. Serio mnie tyle nie było?! O.o Nawet nie wiem kiedy to przeleciało, były ferie, boom, nagle marzec...

No okay, to ja, hm, zrobię listę what's happend przez ten czas, tak będzie najszybciej ( teoretycznie ) xd To może od początku:

  • Boom! Prawko w portfelu!
  • Koniec ferii, początek szkoły, leń do kwadratu ( dalej trzyma... )
  • Szkoła = Zło
  • Dwie 5 z matmy, jestem mistrzem! ( Zero uczenia, jak zawsze )
  • Prezentacja maturalna z polskiego ( zmyślałam na żywca, ale 4 była )
  • Dostałam Chłopów od brata... Nie czytam lektur, które zaczynają się od Niech będzie pochwalony...!!! Zasady trzeba mieć, o tak!
  • Dzisiejszy sprawdzian z francuskiego? 4 proszę państwa! Trzy punkty do piąteczki...
  • Aktualnie? Tzw. opierdaling, nie chce mi się uczyć..
  • Jutro? Patrz kropka wyżej. Chyba, że ktoś kopnie mnie w d*** to się może zbiorę w sobie..
  • Wtorek, oj, wtorek, jakiś konkurs logistyczny... Brak tematu = Wszystko i więcej, Auć...
To tak w skrócie, więcej mi się nie przypomina teraz... xd

This entry was posted on środa, 6 marca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “064. Sooo Scared..”

  1. O, też postanawiam nie czytać takich lektur! :D
    Gratuluję prawka, śmigaj ostrożnie ;)
    I jak tu się wziąć do nauki, jak się człowiek rozleniwi przez ferie...

    OdpowiedzUsuń
  2. prawko w portfelu! owacje na stojąco! :) super
    gratuluję 4 z frencza :3
    i 5 z matmy teeeż! wow.
    nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idziemy na piwo jak przyjedziesz do Pary ża :D ja się będę za Ciebie dogadywać.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też brak motywacji do czegokolwiek, szczególnie do nauki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie na nowy post :P

    OdpowiedzUsuń
  7. za prawko w portfelu naleza sie gratulacje ! :) w dodatku same dobre oceny, chapeau bas !

    OdpowiedzUsuń
  8. co ty tak rzadko te posty dodajesz :<

    OdpowiedzUsuń