061. Yes! Yes! Yes!

Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale od soboty leżę pokonana przez chorobę, no powiedzmy...
Ale chciałam się Wam pochwalić... Zdałam!!! ;D Za 3 tygodnie w moim portfelu będzie komplet, dowód i prawo jazdy! xd A teraz do końca tygodnia chorobowe, byle do soboty przeszło bo zamierzam to oblać! xd Mój egzaminator to... To była jakaś masakra, czepiał się o pojedyncze nic nie znaczące słówko, ewidentnie chciał żebym mu coś odpowiedziała żeby mógł się ze mną pokłócić i mnie oblać, ale spokojnie, po egzaminie wyszedł cały ten stres...Już po wszystkim i jest dobrze, teraz idę się dalej kurować, spróbuję odezwać się wkrótce i nadrobić Wasze blogi, obiecuję! ^^


This entry was posted on środa, 30 stycznia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “061. Yes! Yes! Yes! ”

  1. gratuluję! wiedziałam, że się uda ;D egzaminatorzy mają smutne życie i wyżywają się na kursantach :p

    OdpowiedzUsuń