059. Je Ne Parle Pas Francais..

Czy jakoś tak, nie mówię, nie piszę, nie czytam, nienawidzę... Ale się uczę. Terrible. Tak, własnie próbuję się nauczyć na francuski zawodowy, tzn. udaję, żeby nie było, że nic nie robię... Co działa, bo reszta myśli, że się uczę, a w rzeczywistości piszę tutaj, punkt dla mnie! ^^
Z racji braku talentu do tego i lenistwa, nie robię ściąg, nie wiem, nigdy nie wdrażałam się w tej sztuce. A po drugie nigdy nie chciało mi się ich robić, a jak już zrobiłam to nigdy z tego co mi było potrzebne, cóż taki mój talent... Do tego też trzeba być zdolnym, się nie myślcie, że to takie łatwe jest ( a przynajmniej tak sobie wmawiam ).
Wy też tak macie, że pod koniec semestru nauczycielom przypomina się, że nie mają ocen? I też Was to tak irytuje?! Bo mnie baaardzo...
Chyba straciłam wątek tych bazgrołów.. Ale mniejsza z tym ^^
Aaaa! Mówiłam Wam, że 2 lutego idę na Piżama Party?! Żadnych kiecek, jakiś fryzur, tylko piżamy i kapcie! Już nie mogę się doczekać! ;D
No, a po drodze egzamin na prawko, podejście numer 2, to będzie straszne, szczególnie jak będzie śnieg..
Ale tym się będę martwić potem (:



P.S. Poprawki w tytule naniesione xd Dzięki Bina! nauczyłam się w końcu poprawnie to pisać, dziękować ^^ Ale znając mnie i tak nastepnym razem znów wpiszę tam "o" xd

This entry was posted on niedziela, 6 stycznia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

19 Responses to “059. Je Ne Parle Pas Francais..”

  1. Francais, Francois to imię ;D nie dziwię się, że nie lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. uczyłam się kiedyś Francuskiego,okropieństwo. wszyscy się jarają, ale w większości ich zdanie się zmienia jak spróbują opanować choć w małej części ten język :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę piżamówki i trzymam kciuki z aprawko, ten egzamin to chyba koszmar kazdego;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też ich nigdy nie zrozumiem! oni są... inni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też rzadko robię ściągi ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah nooo ja już się przyzwyczaiłam, mam na nich swoje sposoby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uczę się tego języka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na moich studiach też jest zapierdziel wszyscy na koniec semestru zaczynają robić kolokwia ale ja mam takiego lenia...
    więc nie jesteś w tym sama ;p
    powodzenia na prawku
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah artysta nie, to moze muzykiem jestes? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy ma jakiś talent, czasem trzeba dobrze poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie, osobie lubiącej czytać, takiej jak Ty, nie polecę raczej pana Greya xD

    OdpowiedzUsuń