057. Are U Kidding Me?!

Eee... że niby już tyle czasu? Kiedy to zleciało? No dobra, nie tłumaczę się tym razem, bo to nie ma sensu...
Hm, co się działo przez ten czas, to tak, z dziebka wypiłam na imprezie andrzejkowej i wróciłam przed 5 nad ranem, nie była to impreza u znajomych tylko organizowana przez klub sportowy z mojej wsi a że Tata jest skarbnikiem w zarządzie, więc miałam zrobione miejsce, ale nic za darmo trochę tam pomogłam w kuchni ale i tak było genialnie, bawiłam się z ludźmi których wgl nie znam xd W lutym idę na piżama party! Haha xd Musze tylko koleżankę namówić, niech zbiera kasę i w piżamie na imprezę ^^

No nic, pomiędzy tym głownie szkoła, która mnie wykańcza psychicznie i fizycznie, nie kontaktuję wgl ze światem przez większość czasu a szczególnie rano, co chyba nie jest większym zaskoczeniem xd

W czwartek z klasą jadę do Filharmonii w Zabrzu, a przed tym mamy jeszcze 2 lekcje, a w tym sprawdzian O.o Ogarniacie to? Bo ja nie. No cóż. ale mijają przynajmniej inne męczące lekcje...

W tej chwili udaję, że uczę się na jutrzejszy sprawdzian z polskiego. Widzicie tak bardzo jestem tym zafascynowana, że aż postanowiłam napisać notkę xd A na styczeń zadał nam "małą maturę ustną" do napisania i oczywiście przedstawienia.. Jak ja nie lubię wypowiedzi ustnej..



„Pozostajesz na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś.”
Antoine de Saint-Exupéry

Jeden z moich ulubionych cytatów ; )


This entry was posted on wtorek, 18 grudnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

8 Responses to “057. Are U Kidding Me?!”

  1. zaszalałaś na andrzejkach :D
    Mały KSiążę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ja też bym poszła na jakąś imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Andrzejki też ostro obchodziłam :D haha

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam starsza siostre, ale przeprowadzila sie do Niemiec... i w zasadzie od tego czasu mamy ze soba lepszy kontakt XD

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaka miedzy wami roznica wieku?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaa xd moaj jest starsza o 17 lat xDDDD i zawsze chcialam starszego brata :(

    OdpowiedzUsuń