056. School, wtf?!

Brrr, szkoła to złoo... Chociaż nie mówię chyba nic odkrywczego, w sumie jak zwykle, ale no cóż to cała ja ;p Muszę zrobić te głupie zadanie na angielski na które nie mam żadnego pomysłu, mam złe przeczucie, że Kleopatra weźmie mnie do odpowiedzi jutro..

Mówiłam Wam kiedyś, że moja szkoła udostępnia boisko szkolne pod lodowisko, więc czasem idziemy na nie na wf i mamy wstęp wolny, tylko za łyżwy płacimy xd Stwierdziliśmy, że dzisiaj idziemy i poszliśmy, ale było faaajnie xd Mistrzem na łyżwach nie jestem ale i tak lubię pojeździć czasem ;p
A poza tym moja kochana klasa załatwia nam kartkówki karne, już drugą w tym tygodniu, są po prostu cuuudowni...

Ogólnie jest dobrze, tylko już nie mam siły i nerwów do pewnej osoby, a staję się to tym bardziej uciążliwe, że mieszka teraz nie całe 5 minut ode mnie. No bo ile się idzie prosić, żeby czegoś nie robić, 2 lata prosiłam, żeby nie strzelała palcami ( co jest jedną z najokropniejszych rzeczy! ) przy mnie, a poza tym sama sobie krzywdę robi.. Ale już nie mogłam wytrzymać, stwierdziłam, że mam ją gdzieś skoro nie umie się powstrzymać i od tego czasu co raz gorzej...


This entry was posted on czwartek, 29 listopada 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “056. School, wtf?!”

  1. któż to tak Cię tymi palcami dręczy:D?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale macie fajnie z tym lodowiskiem :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. ajajaj, współczuję.
    mój były chłopak strzelał palcami, karkiem, KRĘGOSŁUPEM XD i w ogóle czym sie tyklo dało i po prostu mnie to słabiło...

    OdpowiedzUsuń
  4. niektórzy ludzie SĄ i POZOSTANĄ wkurzający, ehh...
    fajnie, że macie tak lodowisko! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miałam przyjaciółkę, która strzelała wszystkim i to uwielbiała robić..grr... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. w zeszłym roku byłam tylko kilka razy na lodowisku, w tym roku będę częściej :D lubie jeździć, ale nie umiem :<
    http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/zimowe_pocalunki?galeria=13963 - mam wielką prośbę, zagłosujesz ? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas też robią koło szkoły lodowisko :P

    OdpowiedzUsuń