055. Roczek!

W piątek Kubuś skończył roczek! Już, jak to szybko minęło...W każdym razie wczoraj było odprawiane, pierwsze msza, a potem w restauracji. Jak na chrzcie był grzeczny tak na roczku musiał pokazać rogi ten Urwis, ale jak wyszedł z kościoła już było okay ^^
Ja, jak to i na chrzcie, nuuudziłam się strasznie.. Bo praktycznie tam nikogo nie znam, każda rodzina gada ze sobą, a ja nie należę do żadnej. Mimo to wszyscy mnie znają, a ja nawet nie wiem jak oni wszyscy na imię mają.. Mogłabym przejść koło nich na ulicy i miałabym tylko dziwne wrażenie, że skądś ich znam.. xd
W moim założeniu miałam wyjść pierwsza z imprezy, ale wyszło tak, że praktycznie ostatnia wyszłam xd Jak dzwoniłam do Taty to jeszcze wszyscy byli i siedzieli a za 10 minut nie było już nikogo xd ;d Cieszę się, że następna msza dopiero na Komunię xd

No a poza tym, hm, nic szczególnego, próbuję przetrwać w szkole, wgl jak jakiś ciołek zgłosiłam się do zrobienia prezentacji na jarmark świąteczny i że pierwszego dnia będę tam siedzieć cały dzień, ale żeby było fajniej to jak co roku posiedzę w klasie ze stałą ekipą xd Ach, fajnie będzie, szczególnie jeśli będzie tak jak w zeszłym roku, nie do zapomnienia ^^


This entry was posted on niedziela, 25 listopada 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “055. Roczek!”

  1. najlepszego dla Kubusia :D

    haha może jarmark podniesie chociaż ocenę z zachowania, warto! :D

    OdpowiedzUsuń