054. Week - End

Coś nie umiem się zebrać żeby coś tu nabazgrolić, nie zwale tym razem na brak czasu.. No dobra, brakuje mi argumentów, więc zwale, po prostu nie ma czasu! Can U believie? Yhym, zdarza mi się często wrzucać zwroty angielskie w zdania, takie schorzenie, w pewnym sensie zawodowe. Nie dość, że męczą mnie zwykłym angielskim i francuskim, to mam jeszcze język angielski dla logistyków i język obcy dla logistyków tj. francuski < Jak ja Go nie lubię! >

A swoją drogą to nie zdałam egzaminu na prawko, tzn. praktycznego. Następnym razem przegazuje te auto, bo te sprzęgło to trageeedia. Ale jest coś lepszego, mój tata się stresował bardziej ode mnie, uśmiałam się przy tym ^^ A worse thing jest taka, że następny mam za 3 miesiące! < @#$$%#! >

Ostatnim razem mówiłam Wam o wywiadówce, co nie? No to jak zwykle ani Tata, ani Mama nie poszli xd Przypomniałam jej im jak było za 20 min do niej. Natomiast jak przyniosłam za kilka dni kartkę z ocenami to Mama zauważyła tylko 2 przedmioty z których mam kapy < tylko dwie mam, żeby nie było > ale te przedmioty, z których mam piątki to minęła, ich nie było.. Cała Mama xd

Ostatnim z news jest to, że moja przyjaciółka i matka mojego chrześniaka teoretycznie już mieszka w mojej wsi, kilka domów ode mnie. To jest dziwne...


This entry was posted on sobota, 17 listopada 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “054. Week - End”

  1. ojj nie martw się, następnym razem zdasz;D

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsi zdaja za drugim, jak ja ! :d powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętaj, że do trzech razy sztuka więc jeszcze źle nie jest;

    OdpowiedzUsuń
  4. zdasz następnym razem, trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy kierowca zdaje za drugim razem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na nową notkę U Ciebie !! Jutro ma się pojawić ziom :))

    OdpowiedzUsuń