053. La Isla Bonita..

Wiem, jestem okropna ale usprawiedliwię się brakiem czasu i szkołą, marna wymówka ale zawsze jakaś. Nie, no dobra, prawdę mówiąc nie miałam zbytnio czasu a jak już się trochę znalazło to ciągle mi ktoś wchodził i przeszkadzał aż w końcu straciłam chęć do tego, tym kimś zazwyczaj był mój brat..

To może po kolei, co w szkole? Szkoda gadać, a jutro wywiadówka.. Mam tylko nadzieję, że moja "kochana" pani z angielskiego nie sprawdziła i wpisała do dziennika ocen z kartkówki, bo będę martwa.. Ona jest nie normalna, całą książkę chce zrobić w 6 miesięcy i do tego na wyższym poziomie, a tą na niższym robiliśmy 2 lata i jeszcze teraz kończymy, tzn. ja z Nią rok i trochę, tak dla ścisłości ;)
Natomiast na jutro mam sprawdzian z historii, co nie jest problemem zbytnim, ale też sprawdzian z systemów logistycznych, logistyka miejska, a z tym troszeczkę gorzej. Z zawodowych jest zawsze dużo teorii, jak nie sama teoria..

A, jutro mają być też wyniki z olimpiady logistycznej, w tym roku brało udział ponad 8 tys. osób z całej Polski, wiem, że nie przejdę bo byle jak zaznaczałam ale jestem ciekawa wyników i czy ktoś z mojej klasy przejdzie xd

Na wtoreczek szykuje się dzień wolny, tzn. wykupiłam sobie dodatkowo dwie godziny jazd przed egzaminem, bo w końcu nie siedziałam za kółkiem 3 tygodnie, ciekawe jak wyjdzie.. Uf, a w czwartek egzamin, przeleciało te 3 tygodnie, muszę się porządnie wziąć za rozwiązywanie testów..

Własnie mi się przypomniało, że miałam jakąś lekturę na jutro przeczytać.. Aaa tam, jest streszczenie, to ja się za to może wezmę xd




This entry was posted on niedziela, 4 listopada 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “053. La Isla Bonita..”

  1. ja raz miałam przerwę od jeżdżenia która trwała 9 miesięcy, a potem nagle miałam przejechać sama 90 km, to był hardkor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie wywiadówka 19.. do tego czasu zdążę popoprawiać i dostać inne złe oceny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście nikt na wywiadówki nie chodzi od 3 lat :) i nikt na tym nie ucierpiał, więc wszystko jest okey :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam przesrane, bo mam wywiadówkę codziennie, bo moja mama uczy w gimnazjum do którego chodzę ;/

    OdpowiedzUsuń