052. U Broke My Heart (:

Mówiłam Wam ostatnio, że mam przeczytać Nad Niemnem, co nie? Otóż są wyniki, pierwsza jedynka w tym roku! Ach, jestem z siebie "dumna", wiecie jak mi jest trudno odstać kape? Niektórym idzie to jak z karabinu maszynowego, a mi jak, hm, nie powiem co :) Nie żebym się cieszyła, czy coś, ale to dziwne..

Jak tak piszę te posty to staram się mówić po polsku, ale zdarza mi się poprawiać te zdania, bo zamiast pisać to godom. Tak, jestem z Śląska, nie wiem czy to daje mi, man prawo ale wszystkich spoza Śląska nazywamy Gorole, szczególnie ludzi z Warszawy i Sosnowca ( I tak, miasto na Śląsku ale są traktowani jak Gorole, historia się kłania xd ). W szkole na lekcjach trzeba mówić po polsku, w sensie poprawną polszczyzną ale poza lekcjami to już jest high life, jedni mówią bardziej a inni mniej gwarą. Ja to mieszam, pół na pół, czasem nawet nie zauważam czy mówię czy godom.. ^^

Swoją drogą, to nie wiem skąd mi się wzięło to na górze, taki lekki patriotyzm.. xd No nic, szczegóły małe Wy moje Gorolki, o ile zczaiłam to większość jest spoza mojego regionu ale mam nadzieje, że się nie obrazicie, że tak godom ;)

Najważniejsze pytanie dnia: Wy też macie takiego lenia?! Bo ja strasznie! Od paru dni nie umiem się pozbierać, mój mózg odmawia posłuszeństwa.. Urlop, sprzyda mi się urlop ^^

Wczoraj kupiłam sobie buty na zima, za niedługo bydzie piździeć i tyla bydzie..

Taa, wiem, ni ładu ni składu tu dzisiaj ale postaram się poprawić od następnego razu, obiecuja!
Haha, lepij się godo niż to się pisze xd


Moje buciki ;)


This entry was posted on środa, 24 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

19 Responses to “052. U Broke My Heart (:”

  1. hahaha ja z Nad Niemnem się jakoś wycwaniłam, ale miałam jedynkę z Pana Tadeusza...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie mam jeszcze zadnej jedynki :D:D chociaz pani z matmy chciala mnie wczoraj uwalic, ale jej nie wyszlo.
    hahahaha gwara jest genialna, jak sie slyszy te niektore slowa... maras:D

    OdpowiedzUsuń
  3. no ej! pado sprawdziła mi jedno zadanie na 3 xD i nagle z 2 pkt zrobiło się 8... xd :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze żadnej 1 nie miałam.. Ale innych ocen to już mam pełno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely blog! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog <333

    zapraszam do mnie :
    welovekostecka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja we wtorek dostałam pierwszą jedynkę w gimnazjum i drugą w życiu. Ale tak w sumie to nie była z mojej winy - koledzy ściągali ode mnie pracę domową, nauczyciel ich złapał i mi jako 'źródłu' też się oberwało. No ale w końcu uczeń bez jedynki to jak żołnierz bez karabinu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się buty! Tylko jakos nie wyobrazam sobie siebie w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jaa, serdecznie gratuluję jedynki i przybijam piątkę :D tak dla równowagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahahahahahahaha dzięki xDDDDD
    nooooooo :D poprzednia część była kijooooooowa. xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję Cię do "7 faktów o mnie". :D Życzę miłego produkowania się i chętnie zobaczę efekty. :3

    OdpowiedzUsuń