051. Pass An Exam...

Przepraszam, że tak późno ale tak, zdałam wewnętrzny, bezbłędnie! Mam już termin egzaminu na prawko, trzymajcie za mnie kciuki 8 listopada! A, dziękuję wszystkim, którzy trzymali kciuki na moim wewnętrznym! Bardzo, bardzo dziękuję ^^

Wiecie co? Jutro mam olimpiadę logistyczną, drugą w swojej karierze małego logistyka, ale nic nie zrobiłam, nie uczyłam się, kompletnie nic, przyjdę, pozaznaczam odpowiedzi i pójdę.. Wgl można wyjść na minusie, więc lepiej nie zaznaczać byle jak xd Kolega w zeszłym roku miał wynik ujemny ;d

A w między czasie uczę się dialogu na francuski, jak ja nie lubię tego języka. Klaudia chciała rosyjski, to nie, wyższa grupa z angielskiego ma francuski, pff, głupia szkoła..

Jadę jutro, a przynajmniej tak jest w planach do mojego chrześniaka, jak ja dawno go nie widziałam.. Nawet nie pamiętam kiedy ostatnio, no dobra, chyba gdzieś na początku września na chwilę.. 23 listopada kończy roczek, macie jakieś pomysły na prezent? Bo ja nie mam nawet najmniejszego..

Dzisiaj pierwszy raz byłam na kółku z maty, w sumie godziny prezydenckie dla mojej klasy, jakoś tak nie było okazji wcześniej xd W sumie całą godzinę spędziłam przy tablicy,tak, z własnej woli, bo nie chciało mi się w zeszycie, tj. na kartce pisać a tak się pobazgrałam markerem po tablicy xd I tak wole matmę od polskiego! Na polskim dostaje nerwicy, natomiast moja koleżanka, w sumie dwie na odwrót, uwielbiają polski, hej, jak tak można?! To mi przypomina, że mam czytać Nad Niemnem.. Ale to może poczekać jeszcze trochę ^^




This entry was posted on czwartek, 18 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “051. Pass An Exam...”

  1. "Nad Niemnem" jest straszne :O gratuluję zdanego wewnętrznego ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujęęęęę! ja mam w przyszlym miesiacu olimpiade z ekonomii i tez nic nie umiem xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na prawku ! ;-)
    i gratuluję ;D
    fajny blog obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie masz aplikacje z obserwami ;> ?

      Usuń
  4. Nad Niemnem się ciężko czyta, ale to fajna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie gratuluję :)
    też nienawidzę polskiego! taki głupi przedmiot, do tego nauczycielka wcale nie lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://melanijaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jest ta książka klątwa tygrysa, którą aktulanie czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. OO to gratulację :))) Trzeba to opić :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj ciężko będzie :DD
    Ale opij to sama ze znajomymi :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle rzeczy masz na głowie, podziwiam Cie! Ja zlapalam okropnego lenia i nie robie nic :)

    OdpowiedzUsuń