047. HighWay!

Nie wiem jak Wy ale ja nie mam na nic czasu... Ciągle coś w szkole i do tego jazdy.. Co do tego drugiego to idzie całkiem nieźle, czasem mam gorsze chwile, ale to jak każdy, jutro kolejną godzinkę mam ;)
Ale dzisiaj mnie czeka jeszcze zadanie z planowania logistycznego i nauczyć się na sprawdzian z gospodarki elektronicznej i powtórzyć na angielski zawodowy ; / Czasem nie lubię tej szkoły..
Miałam dzisiaj jechać do Kubusia ale zrezygnowałam, jak tak wczoraj nad tym myślałam to mam dzisiaj kilka rzeczy do zrobienia, a Instruktor przełożył mi jazdy tak, że w przyszłym tygodniu też jakiś dzień mam wolny, a jak dzisiaj zobaczyłam ta pogodę to tym bardziej mi się nie chciało. Chociaż Bożena dowiedziała się dopiero w szkole i stwierdziła, że jestem leń, a między tym, że nie mam serca i jestem okropna ale to słyszę z 5 razy na dzień ;p A tak poza szkoła, po szkole to się nie odzywa, nie napisze ani nic, a w szkole narzeka, że ja się nie odzywam.. Wgl to mam sińca przez Nią! I dostałam dziennikiem po głowie ale na to to sobie zasłużyłam bo ją wnerwiałam xd

This entry was posted on środa, 19 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “047. HighWay!”

  1. Hah, każdemu zdarzają się gorsze chwile! Pamiętam moje wpadki ^^ będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja dzisiaj miałam gorszy dzień ..

    OdpowiedzUsuń
  3. dziennikiem po głowie, miło xD

    OdpowiedzUsuń
  4. egzamin na prawko coraz bliżej, jeeaaa! :D

    OdpowiedzUsuń