044. First Ride ;)

Obiecałam, więc piszę. A więc, jazdy na 7 są trochę męczące, musiałam wstać o 5.30, chociaż gdybym jechała busem to musiałabym o 5, więc i tak dobrze ;)
Dzisiaj byłam z Panem Kamilem ( Nie jest stary, ma koło 30 ) na parking poćwiczyć ruszanie, hamowanie, ustawienia lusterek, sprawdzanie zbiorniczków w silniku, biegi, więc w sumie nic specjalnego ale nie było źle! Następnym razem powiedział, że pojedziemy na większy parking żeby powrzucać wyższe biegi niż tylko jedynkę xd Ogólnie Dobrze ;D

A co jutro? Jutro wybieram się do fryzjera, czas poprawić moje pasemka i się obciąć. A także jutro w mojej wsi jest festyn, Mama powiedziała, że jak zetnę włosy to pójdziemy razem na piwo, haha, nie chciałam jej tego mówić ale i tak bym ścięła xd

Natomiast moja siostra grzeje od dzisiaj tyłek w Tunezji, ach też bym chciała..
No cóż, my mamy szkołę kochani i już sprawdziany w przyszłym tygodniu, hm, a także kilka książek do kupienia, nie będzie tak źle ;)



"To jak wzięcie małej dawki narkotyku... Sprawia jedynie, że chce się więcej."
Miasto Kości, Cassandra Clare


This entry was posted on piątek, 7 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “044. First Ride ;)”

  1. ja bym nie dała rady tak wcześnie wstać w dodatku na jazdy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. o 5:30 musiałaś wstać ? :O W takim razie gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń