043. Half Way To...

Wy też macie taaaaakie chęci do chodzenia do szkoły jak ja? Bo moje przewyższają wszystko..
Swoją drogą przepraszam, że nie pisałam parę dni ale jak już przyszłam ze szkoły to nie miałam checi do niczego ;)

Ale wiecie co? Muszę się Wam pochwalić! Wczoraj Tata pojechał ze mną na parking żebym spróbowała ruszyć samochodem. I wiecie co? Jak na pierwszy raz to nieźle mi poszło! Tylko raz mi zgasło i to na samym początku. Tata potem resztę dnia chodził i mnie chwalił i że Kasia za pierwszym razem była znacznie gorsza ;D Uff, jutro mam swoje pierwsze jazdy, nie umiem się doczekać ale też się troszeczkę boję.. Zobaczymy jak będzie, napiszę Wam jak było, no chyba, że nie przeżyję.. xd


This entry was posted on czwartek, 6 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “043. Half Way To...”