042. Back To School!

Cześć ;D
Może pomińmy temat szkoły, nie psujmy sobie reszty dnia ;) Brr, ale jak myślę o 3 lekcjach francuskiego to... Z resztą sami się domyślcie ;)

Ale wiecie co? Zadzwoniłam do Pana Kamila, w sprawie jazd! Mam je w piątek o 7 rano! Przed lekcjami.. Ale i tak nie umiem się już doczekać! Macie szczęście, że nie mieszkacie w Rybniku, haha ;D

Swoją drogą wczoraj miałam ognisko, takie spontaniczne, w sumie byłam na Nim najstarsza, reszta była rok młodsza ;) Ale było genialnie, pomijając fakt, że trochę sobie buty przypiekłam tak jakby i się z Nich dymić zaczęło.. xd Ale spokojnie uratowaliśmy mnie i buty haha ;d Hm, trochę ta guma zmiękła.. Ach wiedziałam, że mam wziąć stare buty xdd


„W miarę upływu czasu spostrzegam, że ludzie, których rozumiem najmniej, to ci, których znam najlepiej. Moi przyjaciele są zagadkami.”
Emil Cioran


This entry was posted on poniedziałek, 3 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “042. Back To School!”

  1. ja na szczęście robiłam prawko w wakacje, nie musiałam więc z trzęsącymi kolanami iść później na lekcje ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała uczyć się francuskiego ;d

    OdpowiedzUsuń