041. Egzamin Wewnętrzny!

Mówiłam Wam ostatnio, że kończę wykłady, co nie? No to w czwartek miałam swój ostatni wykład, 10 spotkań zaliczonych ;D Więc teraz musiałam się zapisać na egzamin wewnętrzny, pojechałam w piątek do ośrodka, żeby ustalić termin ale Pani co się tym zajmuje powiedziała, że mogę od razu pisać, bo nikogo nie było, no więc stwierdziłam, że skoro już tam jestem to spróbuję a jak nie zdam to się na inny termin umówię,  bo większość umiem.. I wiecie co? Zdałam! Bezbłędnie! Byłam w 7 niebie ;D
Pani dała mi wizytówkę i numer do kogo mam dzwonić żeby umówić się na jazdy. Mam się umówić z jakimś Kamilem, ciekawe jaki będzie.. W każdym razie nie dzwoniłam jeszcze, zrobię to jutro jak już będę miała plan lekcji. Ale oczywiście Klaudia musiała czegoś zapomnieć i nie dała jej zdjęcia! W domu je jeszcze podpisywałam a potem zapomniałam jej dać.. No nic, będę musiała tam jeszcze kiedy podskoczyć..

Nie wiem czy Wam pisałam, chyba nie, że w poniedziałek widziałam się z Justyną, ten skrzat porwał mi zdjęcie do dowodu, bo stwierdziła, że jedno mi zostanie.. Hm, nie uwierzycie jak gonisz się z kimś przed sądem praktycznie w centrum miasta to się dziwnie ludzie na ciebie gapią?! No to już wiecie ;) No co? Ja chciałam tylko odzyskać zdjęcie.. A sport to zdrowie xd




"Sarkazm to ostatnia deska ratunku dla osób o upośledzonej wyobraźni.”
Miasto Kości, Cassandra Clare


This entry was posted on niedziela, 2 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “041. Egzamin Wewnętrzny!”

  1. hahahahahaha xD fajna masz kolezanke xD
    graaaaatuuuulaaaacje!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo,nieźle. Tylko pogratulować! ;) Zapytałaś się mnie co będę studiować- więc architekturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, życzę powodzenia na jazdach :) prawko super sprawa

    OdpowiedzUsuń