039. Odpust.

Oj tak, dzisiaj u mnie był odpust co równa się rodzinka w domu, aczkolwiek na 13 byliśmy na obiedzie w restauracji a potem kawa w domu i grill, tak w skrócie minęła mi niedziela ;)
Plusem może być to, że nie zaliczyłam gleby i przeżyłam w nowych butach, o, odcisków też nie było więc jest Okay ;D
A jutro? Jutro spotykam się z Justynką na mieście! Może do Nas dołączy Bożena ( mama mojego chrześniaka, tak dla wyjaśnienia ), ale z Nią nigdy nie wiadomo i zawsze na ostatni moment, więc..
No ale nic, przynajmniej mam pewność, że Justyna będzie ^^
W środę i czwartek mam ostatnie wykłady i mogę się umawiać na wewnętrzny, hm, trzeba by było się wziąć za naukę, bo niezbyt się do tego przykładałam... A poza tym to ostatni tydzień kochani, brr.. Ale damy radę, jak co roku! ;D



„Samotność to obejmowanie kogoś, kogo Kochasz.
Gdy wiesz, że nigdy więcej nie obejmiesz go znowu.”

Kami Garcia i Margaret Stohl Piękne Istoty


Uwielbiam to zdanie, stwierdzenie ♥


This entry was posted on niedziela, 26 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

9 Responses to “039. Odpust.”

  1. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakie to masz buty?:D
    ucz sie, ucz i zdaaaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahaha xD uda mi sie pozyc jeszcze jakis czas XD

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny cytat!

    zapraszam na Giveaway - do wygrania słodkie bransoletki z kolekcji Romantica Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz uprzedzam xDD zeby wiesz, unikac tych terenow w przyszlym roku xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo, dajemy radę. Chybbaaa ;)
    Miałaś grilla, no zazdroszczę ;P
    Boże, piękny cytat *_*
    U mnie nowy post.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Damy radę.. No, a przynajmniej się postaramy :D
    Fajny cytat <3

    OdpowiedzUsuń