038. Urząd Miasta ;)

Oj taak, w końcu oddałam wniosek o dowód osobisty, 21 września odbiór! Wiem, wiem stara dupa jestem, ale nie czuję się tak staro ;) W każdym razie nie umiem się już doczekać xd
Nie lubię robić zdjęć do legitymacji, dowodu itp. one wychodzą tak dziko, pani fotograf próbowała ulizać mój kędziorek ale chyba jej nie wyszło xd dla wyjaśnienia, jak kończy mi się grzywką to ta końcówka tak odstaje, mimo, że to prostuje to i tak odstaje, ale nie jest źle więc mi nie przeszkadza ;)
Oj, muszę się pochwalić kupiłam sobie buty na obcasie w kolorze cielistym, uwielbiam ten kolor ;D
Ale niestety kupiliśmy też zeszyty do szkoły, brr, nie chce mi się tam wracać i siedzieć do późna nad książkami.. Ale chyba jak każdy ( z wyjątkiem mojego brata, On chce iść do szkoły.. ), nie ogarniam Go!
W sumie gdyby nie trzeba było się tyle uczyć to mogę tam chodzić xd
Ach, dzisiaj jeszcze na wykłady i jutro w sumie też, mam je na 18, a autobus o 16.30 i prawie godzinę mam wolną..
No to ja już chyba ponarzekałam sobie, tyle wystarczy xd No co? Czasem trzeba ;) haha xd
I Pozdrawiam te "Młoode Baaaby", które mnie tu postarzają! ;*

This entry was posted on środa, 22 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “038. Urząd Miasta ;)”

  1. cieliste *_____* kędziorek hahahahaha
    hahaha młode baby? czyżby jakaś aluzja? XD :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No cześć :D Mnie też się nie chce wracać do szkoły. Chociaż może po części to nawet mi się chce. Ale po części. Ooo stara baba ma już dowodzik ;D
    u mnie nowy post. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała już dowodzik mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :* ja będę wiecznie mloda:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam rok,ale ten czas szybko leci :(

    OdpowiedzUsuń