037. I Was Here..

Cześć Kochani!
Praktycznie ponad miesiąc po moich urodzinach w końcu pojechałam z Tatą do Urzędu Stanu Cywilnego po kopie aktu urodzenia, a trwało to tak długo m.in. dlatego, że musieliśmy jechać do innego miasta ( Nie aż tak daleko ale zawsze ) a po drugie Ojciec stwierdził, że skoro paszport mam jeszcze 5 lat ważny nie musi się tak spieszyć.. W każdym razie mam odpis aktu, wypełniłam wniosek o dowód, jutro tylko zdjęcie i zaraz złożę wniosek i miesiąc i w moim portfelu będzie już dowodzik ;D Aż się staro przez to czuję.. xd

A nawiązując do poprzedniej notki to zdecydowałam, że nie dam nikomu adresu do tego bloga, jak chcą coś wiedzieć to niech zapytają a nie się "rzucają", że nic nie mówię, skoro to Oni się do mnie nie odzywają ( Wiem skomplikowane to xd )...

Chciałam Wam jeszcze pokazać tą piosenkę, bo jest cudowna! ;D



Pozdrawiam Wszystkich, którzy czytają te wypociny! Dziękuję! ;*

This entry was posted on wtorek, 21 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “037. I Was Here..”

  1. wiesz co, ale nie wiemm, czy chce takiego zainteresowania hahahaha :D
    pozdrawiam Cie rowniez :D
    staaaaaaraaaa baaaaba!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no dowodzik :D Struszko!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń