035. Party, Party And Party!

Nie wiem czy Wam mówiłam ale wczoraj odprawiałam wczoraj swoją 18-stkę, były ze mną tylko 2 najbliższe mi przyjaciółki ;* A jak było? Hm, przepraszam za słownictwo.. Ale było ZAJEBIŚCIE! ;D
Potrzebuję więcej takich imprez! Mimo tego, że na tyłku mam ślad po biciu pasem i do tego Moim! Zrobiłyśmy ze 300 zdjęć, z których może 10 nadaje się do użytku publicznego ( Po prostu mogłybyśmy wyjść na niezrównoważone psychicznie ), ale jeszcze nie mam wszystkich, bo to nie był mój aparat ;)
Każdy zadaje to pytanie po 18stce: Ile wypiłyście? Ile? A więc we 3 opróżniłyśmy 2 butelki Żubrówki ;) Gdyby się nie zbierały o 1 nad ranem to pewnie ta liczba była by większa, ale Ciii ;P
A rano? No cóż, pierwsza wiadomość to "Jak się czujesz?" - A tu taka niespodzianka, nawet głowa nie bolała ;D N niestety jedna z Nas musiała cierpieć na 2 pozostałe xd

This entry was posted on środa, 15 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “035. Party, Party And Party!”

  1. no to swietnie, ze impreza sie udala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to świetnie,że było zajebiście! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie imprezy w swoim gronie przyjaciółek najlepsze!;)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń