034. Great AfterNoon ;)

Mhm, spotkałam się wczoraj z Justyną, moją przyjaciółką, pierwszy raz od początku wakacji, po prostu wcześniej nie było kiedy, zawsze coś.. Niestety miałyśmy tylko 2 godziny, bo na 18 miałam wykłady ;) Ale i tak to były najlepsze 2 godziny! Justynka jest dość gadatliwa, a nawet bardzo za to ja jestem raczej spokojna i cicha, ale żeby gadać z Nią to nie mam najmniejszego problemu.. No cóż, brakło Nam tego czasu żeby się nagadać xd Ale w wtorek w końcu organizuję swoją 18stkę, więc na pewno nadrobimy wszystko ;D

Jak widzicie dodałam nową zakładkę ( Tam na górze jakby coś xd ) Tumblr, dopiero zaczynam więc jest tam jeszcze mało ale wkrótce będzie więcej, zapraszam! ;)


Chciałam Wam jeszcze pokazać pocztówkę którą dostałam od Justyny! ♥






This entry was posted on piątek, 10 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “034. Great AfterNoon ;)”

  1. Slodkie 'Gamonku' :) fajna kartka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra pocztówka ;D i jak tam wyklady?

    OdpowiedzUsuń
  3. a to ile juz ich zaliczylas?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo :D a co ile masz te spotkania?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah dobrze mieć taką przyjaciółkę!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Alex: Many gamers have a problem getting "friend zoned" with
    girls they like. Yes, it will probably serve you well
    to come to terms with what happened between you and your former life partner, but self imposed
    eternal damnation is not the answer. For a couple who has dated over the past three months, you're probably more inclined to kiss for longer, and our survey results agreed with most saying that a long kiss is completely appropriate.

    Also visit my page: The Tao of Badass

    OdpowiedzUsuń
  7. I can't tell you how fast you will see results because it depends on how much you want to get rid of acne. Once your mole is dry, cut a piece of duct tape three times the size of the mole. Chocolate and junk foods are often blamed for the cause of acne.

    Look into my web-site ... Wart Removal

    OdpowiedzUsuń