032. Step By Step.

Cześć Wszystkim! ;)
Nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam, a teraz nie chce mi się sprawdzać jak już piszę ( wiem, wiem, leń ze mnie xd ). W tym tygodniu w moje posiadanie wpadły 4 pary nowych jeansów ( 3 kupiłam a czwarte kupiłam mi siostra w ramach prezentu urodzinowego ), tym sposobem muszę zrobić porządek w szafie i wyrzucić stare bo już mi się miejsce kończy... ;)
O, wczoraj i przedwczoraj miałam kolejne wykłady ale z innym panem i były tylko po 1,5 godziny ;) Chociaż i tak było taak ciepło, że nie dało się wysiedzieć..
Aczkolwiek kupiłam sobie w środę nową książkę, Córki Księżyca, tom 3, mam poprzednie i są fajne a ta na razie też, zobaczymy jak skończę ;D Próbuję wszystko w skrócie napisać, no bo cóż, mogło by trochę to zająć miejsca ;p





This entry was posted on piątek, 3 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “032. Step By Step.”

  1. Mimo tych upałów i tego, że trzeba w nie siedzieć na wykładach zazdroszczę Ci, że już chodzisz na prawko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż zdjęcia swoich zakupów! ;) Dzisiaj też cały dzień chowam się w domu,ciężko bowiem usiedzieć gdy są takie upały! ;)

    OdpowiedzUsuń