031. After - Party ;)

Wybaczcie ale nie miałam czasu pisać, w piątek sprzątałam i pomagałam robić ciasta, no a na 18 miałam pierwsze wykłady, miało być jakieś 3 godziny lekcyjne, czyli dwie godziny z groszem, zamiast o dwudziestej skończyłam o 21.10, trzy godziny siedzenia i oglądania różnych prezentacji na temat pierwszej pomocy itp. Nie podobał mi się film o wypadkach drogowych 18+, nie ładne były te zdjęcia.. Następny raz w środę i czwartek ; )

A wczoraj (tj. sobota), odprawiałam urodziny dla rodziny, haha, nie spodziewałam się, że będzie tak fajnie ;D I bez żadnych skutków ubocznych mieszania alkoholi, ale i bez tego było dużo śmiechu i gadania, najlepsze urodziny jak dotąd, w końcu 18-ste ;D W przyszłym tygodniu spróbuję zorganizować jeszcze dla "znajomych", czyli dwóm najbliższym mi osobom spoza rodziny ;*

A od jutra zaczynam się uczyć znaków i przepisów drogowych, w końcu trzeba się za to wziąć skoro mam czas i dopóki są wakacje! ;P










This entry was posted on niedziela, 29 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

25 Responses to “031. After - Party ;)”

  1. Tylko oglądanie ? Zero praktyki ? Też bym się nudziła. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. to spóźnione najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tam, co sie przejmujesz!:D jeszcze kupa czasu :) na pewno sie perfekcyjnie przygotujesz :D uczysz sie francuskiego?! :O woooow! mi sie podoba ten akcent XD

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś szalona! ja to bym chciala po francusku nawijac...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym nie wytrzymała tyle godzin na wykładach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooo :D ja nieeeeeee xD moi rodzice potrafia! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie ten jezyk to jest czarna magia :p styknie mi juz niemiecki, ktorego nie lubie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. no to zycze Ci, zebys sie go nauczyla xD

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam, masz przed soba cale zycie!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. o własnie ;D jeszcze hiszpanski mi sie podoba :D a zawalilam, bo moja pani z angielskiego (gimnazjum) potrafila kazdy z tych jezykow i robila dodatkowe kola z nimi, a ja zamiast isc wolalam pospac :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo :D "Mam zawód, mam pracę" ? :D czy inny?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie chciałabym Cię zaprosić do konkursu u mnie na blogu,gdzie możesz wygrać bransoletkę ze swoim imieniem :) = http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-she-bijou.html

    OdpowiedzUsuń
  13. a tam, że zaćmienie, po prostu wakacje!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa i zostałaś oTAGowana :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ucz się ucz :) znaki zawsze się przydają szczególnie jak bedzieszz miałą prawko ;P pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego - choć spóźnione. :(
    Życzę miłej nauki :)
    + Jeśli masz ochotę zaprszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee :)

    OdpowiedzUsuń