030. Kurs, Kurs, Kurs!

Taak, zgadza się zapisałam się dzisiaj na kurs na prawo jazdy ;D W piątek na 18 mam pierwsze zajęcia, ale do tego czasu muszę zrobić sobie zdjęcie i badania lekarskie ( Jestem na badanie umówiona przed 17 w piątek, czyli zaraz po nich pojadę na zajęcia ). Nie umiem się już doczekać! ;D

Mam jeszcze do Was prośbę, a mianowicie chodzi o głosy w konkursie dla mojego chrześniaczka, jego Mama mnie poprosiła, wiem, że na Was można liczyć ;)
Z góry dziękuję Kochani ;*




This entry was posted on środa, 25 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

18 Responses to “030. Kurs, Kurs, Kurs!”

  1. Powodzenia w piątek :)
    A głos oddałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję u mnie od poniedziałku zero deszczu ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. buuuuuuueaaaa, ja sie boje prawa jazdy xd

    OdpowiedzUsuń
  4. wow xD ja jestem przerazona, boje sie niepotrzebnych ofiar hahaha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahahaha xD domyslam się :D ale nie no, grunt to pozytywne nastawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie w zimę najlepiej, bo bedziesz przygotowana do tych najgorszych warunkow:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakos dasz rade :D a to kiedy masz 18nastke?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pf, ja jeszcze naawet pelnyych 17nastu nie mam :D 23 sierpnia beede miala:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dobijaj :D pamiętam, jak byłam mala i tak baaaaardzo chcialam byc pelnoletnia, a teraz gdybym mogla, to zatrzymalabym czas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. technikum?:D ja też! :D jaki profil?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ekonomia :) chociaz nie weim, czy nie sprawdzilabym sie lepiej jako grafik komputerowy na informatyce hahaha :P

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow! u nas tzn moj rocznik - 17 osob, a 96 chyba 20. takze szalu nie ma.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaaaaaa rozumiem :D nie no, u nas jest duży "pociąg" do LO (sama nie wybrałabym go za żadne skarby świata) i do zawodówki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurde hahaha :D no to fajnie :D zresztą upiekło mu się, bo będzie pisał maturę na starych zasadach :( ja już podobno na nowych... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. angielskiego sie nie obawiam, bo jakos sobie z nim radze :) jeszcze podszkole w przyszlym roku w Anglii, moze cos zapamietam xD ale boje sie o inne przedmioty:P

    OdpowiedzUsuń