029. Do U Know?

Cześć Wszystkim ;) Wiem, wiem ale nie mam czasu, chociaż może czas bym znalazła ale wykrzesać z siebie chęci to inna sprawa ;P Pojechałam w końcu zapisać się na kurs ( Tam gdzie moja siostra się uczyła ) ale co?! Przyjechaliśmy i się okazało, że ten gościu idzie na operację i NAJprędzej będzie we wrześniu, więc nie. No to pojechaliśmy do innego, które ten gościu polecał ale tam tylko otwarte w poniedziałki..
Ale nic, sprawdziłam na Internecie inne OSK i zamierzamy tam z Tatą jutro jechać a tym bardziej, że na ich stronie pisze, że nowy kurs zaczynają od 27 lipca, czyli piątku ;)
A, jeszcze jedno, zapraszam do zadawania pytań, odnośnik przy zakładkach ;)

This entry was posted on wtorek, 24 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “029. Do U Know?”

  1. Oby Ci się udało ;) A ja zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń