027. We're Building it Up.

Cześć, chciałam Wam napisać coś wczoraj ale nie zdążyłam i już nawet nie miałam siły.. W środę dostałam dwie koszulki z nadrukiem a wczoraj kupiłam sobie 3 nowe ( 2 z krótkim rękawem i jedna z rękawem 3/4 ) ;D Pokazałabym Wam no ale cóż, wczoraj zepsułam swój kochany telefon, na razie muszę wytrzymać z jakimś złomkiem.. xd Hm, miałam także zdjęcie bukieciku, który dostałam na urodziny - Z lizakami i prezerwatywami xd Jak odzyskam telefon to zrobię zdjęcia ;) Swoją drogą byłam wczoraj u Kubusia, za 3 dni skończy 8 miesięcy, a nie dawno był taaaki malutki ;) Za chwile przyjdzie i mi wklupie za to, że podobno robię Go w konia jak się z Nim bawię ;P Słodziak i tyle ;*





This entry was posted on piątek, 20 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “027. We're Building it Up.”

  1. Haha, domyślam się,że ten bukiecik musiał być niesamowity! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, to czekam na zdjęcia :)
    Dzieci są kochane, chociaż ja wolę trochę starsze. Pozdrawiam! ;* U mnie nn

    OdpowiedzUsuń