025. I Wish I Could Still Call You Friend.

Cześć ;) Zaczęłam wczoraj pisać notkę ale wszyscy się nagle poschodzili i przerwałam, ale dzisiaj nadrobię, obiecuję. Pogoda jest u mnie taka niezbyt, ciągle zachmurzone i co chwile pada, czyli nigdzie nie idzie się wybrać.. Ale nie jest tak źle, przynajmniej masz czas na czytanie, prawie kończę kolejną książkę - W Ogniu Uczuć, kontynuację W Niewoli Zmysłów, o której Wam pisałam ( A przynajmniej tak mi się zdaje xd ).
Swoją drogą, wzięłam wczoraj udział w konkursie na facebook'u zorganizowanym przez Wydawnictwo MAG, poszukałam odpowiedzi i wkleiłam w komentarzu, nawet nie wiedziałam jaką książkę można wygrać, po prostu z nudów, ale dzisiaj wchodzę na fejsa i co? Okazało się, że wygrałam ;D A jaką książkę? Czarodziejski Labirynt, jestem ciekawa czy będzie fajna czy nie.. ;>





This entry was posted on piątek, 13 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “025. I Wish I Could Still Call You Friend.”

  1. U mnie też pogoda niezbyt fajna -,-
    Gratuluję ;* Jak już przeczytasz to napiszesz czy ciekawa? Bo ja tak po opisie to nie umiem xd

    OdpowiedzUsuń