024. That's True.

Ostatnia notka 5 dni temu, taak, jestem leniem :)
Ale nic specjalnego u mnie się nie dzieje, a przynajmniej nie rzeczy o których warto się rozpisywać czy cokolwiek coś pisać. Ale wiecie co? Mogę się pochwalić, w ciągu tygodnia przeczytałam: Bale maturalne z Piekła, Pocałunki z Piekła, Nie mów nikomu.

I aktualnie czytam Wakacje z Piekła, a więc czytam wszystko co ma w tytule "Piekło" xd
Fajne są te książki, są to prace zbiorowe, kilka autorów i kilka opowieści związanych z tytułem, np. bale maturalne. Są gorsze i lepsze opowiadania ale ogólnie są fajne jeśli ktoś lubi takie rzeczy (:
A nawet ściągnęłam sobie kolejną książkę W Niewoli Zmysłów, ciekawa jestem jaka będzie ale na razie skończę Wakacje z Piekła.
Ściągam sobie Ebooki i zmieniam na Mbooki, które mogę czytać na telefonie, jest to mniej wygodny sposób, niż czytanie normalnych książek, ale daję radę, nie trzeba przynajmniej kupować książek ani biegać co chwile do biblioteki i pilnować sobie terminów oddania, a także można znaleźć nowsze książki niż te w bibliotece ;)


This entry was posted on poniedziałek, 9 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

8 Responses to “024. That's True.”

  1. hehe mi o wiele latwiej przychodzi komentowanie, czytanie i przegladanie innych blogow, niz dodawanie notek, wiec spoko! mam to samo co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh tez chyba musze zacząć czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o oddaniu książki do biblioteki, którą trzymam już chyba pół roku :D Mam nadzieję, że trafię na tą miłą panią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ja też właśnie zabieram się za czytanie książek. Tak dawno nie miałam okazji żeby cokolwiek wziąć do ręki! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie też czytam książkę, jedynie w wakacje mam na to trochę czasu. Pozdrawiam, Optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odp. Teraz czytam książkę "Pokuta" Olle Lonnaeus (pisałam o niej w poprzedniej notce, gdybyś chciała zobaczyć sobie) :) pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, bardzo mi się podoba :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń