023. Project.

Przed chwilą przeczytałam harmonogram projektu UE, na stronie mojej szkoły, a więc tak, zajęcia mam 6,7,8 sierpnia na 10:15 do 12.30, przyjaciółka zaczyna przede mną a ja mam zaraz po Niej, więc będziemy się mijać xd Ogólnie jestem zadowolona, choć 8 sierpnia urodziny ma mój brat, będzie trzeba coś kupić.. Macie jakiś pomysł na prezent dla 17-latka? O.o

Moje zadupie jest takie, że nawet porządna burza tu nie zagląda, pogrzmi, błyska się, leje ale strat nie ma, wczoraj nawet prąd był.. Dostajemy tylko tzw. "Ogonki" xd

„Naszej wiary i naszych przyjaźni nie niszczy jakiś jeden wielki czyn, lecz wiele drobnych zaniedbań."


A zaniedbań coraz więcej.. 



This entry was posted on środa, 4 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “023. Project.”

  1. kup mu coś powiązanego z jego zainteresowaniami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapytaj się co by chciał dostać, albo kup mu coś czym się interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. co do prezentu to zgadzam się z wcześniejszymi komentarzami :D
    Poszłam na łatwiznę, ale tak na serio to nie umiem doradzać w sprawach 'prezentowych' ;p

    OdpowiedzUsuń