022. Holidays!

Dopiero dzisiaj znalazłam chwilę ( i chęci tak szczerze ), żeby tu coś nabazgrać. To może ja w skrócie opowiem te kilka dni :)
W piątek zakończenie roku, punkt 9, ochrzan od wychowawczyni, 15 min nawijania dyrektorki i w końcu świadectwa i "Papa" ;D Potem do Kubusia (do 14), po czym jeszcze godzinę spędziłam z Maluszkiem i Szymkiem (jej chłopakiem) na mieście - Guuupki jakich mało xdd
W sobotę goście, a w niedzielę słodkie leniuchowanie i czytanie kolejnej książki ;) Aktualnie czytam Nie mów nikomu H. Coben'a, muszę przyznać, że na razie jest fajna, z resztą Klinika Śmierci też była ;D


Okładka  (:


No tak, skrótowiec wyszedł mi w miarę, starałam się (:
Jak będę miała więcej czasu to więcej napiszę.
Ale mam! Jeszcze jedno! Ale to pewnie wiecie, Hiszpania wygrała! ♥


This entry was posted on poniedziałek, 2 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “022. Holidays!”

  1. Chyba też przeczytam tą książkę. ;)
    ♥ HISZPANIA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam dokończyć tej książki :P nie miałam czasu :(

    OdpowiedzUsuń