021. Can I Ask?

Cześć Kochani, czy mogłabym Was prosić o maluteńką przysługę? Mianowicie chodzi o oddanie głosu w konkursie, w którym "bierze" udział mój Chrześniak : ))


Tutaj macie link, nie zmuszam tylko proszę, po prostu dla zabawy (:
Z góry dziękuję ;*
A jeśli wkurza Was ta muzyczka, to z góry po prawej idzie ją wyłączyć ( Ja to zawsze robię xd )

Jutro zakończenie roku, w końcu dostaniemy świadectwo i Wakacje! ;D
A po rozdaniu jadę / jedziemy do Kubusia ♥

Lecę obejrzeć mecz, trzeba wiedzieć kto będzie przeciwnikiem moich Hiszpanów xd
I niech strzelają gole, wtedy dostane sms'y darmowe do Orange xd
Napiszę coś więcej jutro, a teraz Papa ;*

This entry was posted on czwartek, 28 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “021. Can I Ask?”

  1. Głos oddałam :)
    Fajny ten twój chrześniak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jakoś nie bd miała co wspominać w gimnazjum ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. no u mnie dzisiaj też z 30 stopni :D

    OdpowiedzUsuń