020. English.

Niesamowite, 200 wejść, prowadziłam już kilka blogów ( które szybko porzucałam ) ale tyle NIGDY nie było wejść i komentarzy.. I chcę powiedzieć:


By the way, mam dzisiaj ostatnie korki z angielskiego przed wakacjami i się wdrażam dlatego tak piszę : ))
U mnie chyba nic specjalnego się nie dzieje, siedzę w domu z bratem, czekamy na piątek i wakacje ;D
Może pojadę z Maluszkiem odwiedzić Kubusia, chłopak skończył ostatnio ( 23th ) 7 miesięcy i już próbuje wstawać, a wydaje się jakby to było wczoraj kiedy Go pierwszy raz zobaczyłyśmy z Maluszkiem.. ♥

A jak Wam mija dzień? A może ktoś do szkoły dalej chodzi ( Chociaż w to wątpię xd )? 



This entry was posted on środa, 27 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “020. English.”

  1. gratulacje :)
    a co do dnia to ja byłam w szkole xd, ale to dlatego że głupio mi było tak nie iść w środę jak to już ostatni dzień nauki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. tez gratuluje i zapraszam do mnie ! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już tylko czekam na wyniki z matur :P


    Byłoby mi bardzo miło jakbyś zaglądnęła do mnie ;) Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń