019. I'm Bored..

Poszłam dzisiaj do szkoły, bo, no cóż matka mi kazała, ale po dzisiejszym dniu powiedziałam jej, że jutro na pewno nie idę. Na pierwszej lekcji (czyt. Chemii) byłam tylko ja jedna, serio.. Obok klasa narzekała, że jest ich tylko 6 O.o Na drugiej lekcji, lepiej - 4 osoby, jednak potem nastąpiła zmiana, chłopcy poszli ale przyszedł Maluszek ( Nie będę po imieniu mówić) i już tak zostało do 15, chciałyśmy nawiać ale w naszej szkole dziennik noszą w czasie lekcji uczniowie, więc nie wyszło.. Ale uzupełniłyśmy we trzy dziennik i posprawdzałyśmy świadectwa czy są dobrze napisane i tyle zrobiłyśmy w ciągu wszystkich lekcji. Jutro chyba tam nikogo nie będzie xd

Wszystkie oceny wpisane, więc i średnia wiadoma, mam 4.26 ( 19 przedmiotów ), mój kochany pan. M dał mi 4 z historii.. A ja jak głupia jeździłam na konkursy, 4 to mi normalnie z ocen wychodziło, nie jadę już na żaden konkurs!

Ale i tak ten rok zawaliłam.. Mam 4 z Transportu i Spedycji i Ekonomiki Logistyki, a te przedmioty się kończą, będą na maturalnym już takie oceny.. Chociaż i tak to najwyższa średnia w klasie ( Inna Klaudia też ma taką samą ).

This entry was posted on poniedziałek, 25 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “019. I'm Bored..”

  1. masakra, ja już nie chodzę do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam w poniedziałek tylko po to, żeby zobaczyć ile osób będzie, ale było dużo ze względu na kiermasz książek, więc dzisiaj (tj.wtorek) też poszłam po to samo :D

    OdpowiedzUsuń