018. Laaazy Day :)

A zatem to ostatnia niedziele przed końcem roku szkolnego, jak się z tym czujecie? Bo ja świetnie :D
Mimo tego, że spadną na mnie i brata wszystkie obowiązki domowe, ale to się wytnie ;))

Dobra, wracając do tego co chciałam powiedzieć to sprzątałam wczoraj w szafkach ( Dobra, w jednej..)
w moim pokoju i znalazłam kartkę urodzinową z zeszłego roku, która miała uczynić ze mnie milionera $ ;D Zrobiłam jej zdjęcie tak na pamiątkę xd





A miałam nadzieję..


A Tu psikus ;)

P.S. Moi kochani Hiszpanie wczoraj wygrali!!! ;D

This entry was posted on niedziela, 24 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “018. Laaazy Day :)”

  1. Ja świetnie czuję się z tym, że to już ostatnia niedziela :D
    Fajna kartka :) Ale tego w środku nie ogarniam ;p Mogłabyś mi wytłumaczyć ?? :D
    Hiszpania ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna notka:):):))))
    jako studentka też jestem zadowolona z wolnego:):)

    OdpowiedzUsuń