016. Books, Books And Books.

Skończyłam dzisiaj czytać "Klinikę Śmierci" H. Coben'a, którą pożyczyła mi przyjaciółka. I muszę przyznać, że... Jest Ś W I E T N A ! Dopiero na końcu okazało się, kto stał za tym wszystkim, ciągle akcja, ciągnie Cie żeby przeczytać kolejne rozdziały, świetna i tyle.  Pod spodem załączam okładkę ;D
Warto, naprawdę ;))

A co u mnie? Posiedziałam dzisiaj w domu, dzięki czemu mogłam czytać. Jeszcze mnie trochę choroba trzymie ale da się żyć, więc jest okay (;  Jutro już chyba się wybiorę do szkoły ale kto wie jak wyjdzie rano xd A także założyłam Twitter'a jak widzicie, tam będę częście pisać co u mnie, więc zapraszam :))






This entry was posted on czwartek, 21 czerwca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “016. Books, Books And Books.”

  1. Ja czytam teraz "Zahir" Paulo Coelho. Nawet mnie wciągnęło choć zaczęłam czytać tylko dla zabicia czasu :D
    Jutro już idę do szkoły.. Choć mi się nie chce, ale muszę ;/

    OdpowiedzUsuń